VIKTIG MELDING!
Ny og endelig frist for innsendelse: 30. januar kl. 23.59, www.gullsnitt.com
Har du avsluttett innsending og ønsker å sende inn flere bidrag, må du registrere deg på nytt og da med en annen mail-adresse (ny mail adresse kan du enkelt skaffe på f.eks. hotmail eller gmail).
______________________________________________
- Gullsnitt har hele 11 kategorier, der vi ser etter arbeider som skiller seg ut i mengeden. Det kan være blikkfang, nyskapelse, kreativitet, teknikk eller personlig stil som er det avgjørende når en profesjonell jury samler seg for å kåre de beste reklamefotografiene og personlige arbeider fra 2010, skriver Gullsnitt i en pressemelding.
Arbeidet vurderes i sin helhet opp mot den kategorien det er meldt på. De ni kategoriene byråprisen, reklame, mote, portrett, musikk, produkt, mat/drikke, interiør/arkitekturog næringsliv/profil skal være arbeider gjort for kunde, men Gullsnitt har også to kategorier som ikke er oppdragsbasert; eget arbeid og nykommer.
- Vinnerene av Gullsnitt har tidligere hatt stort utbytte av den reklamen det gir å vinne; kåringen er et bevis på at du arbeider profesjonelt og skiller deg ut i mengden.
Konkurranseinfo/ innsending
Frist for innlevering: 30. januar 2011
Prisutdeling og fest: Månefisken (Oslo) fredag 18. mars 2011
Følg Gullsnitt på facebook
Ny og endelig frist for innsendelse: 30. januar kl. 23.59, www.gullsnitt.com
Har du avsluttett innsending og ønsker å sende inn flere bidrag, må du registrere deg på nytt og da med en annen mail-adresse (ny mail adresse kan du enkelt skaffe på f.eks. hotmail eller gmail).
______________________________________________
- Gullsnitt har hele 11 kategorier, der vi ser etter arbeider som skiller seg ut i mengeden. Det kan være blikkfang, nyskapelse, kreativitet, teknikk eller personlig stil som er det avgjørende når en profesjonell jury samler seg for å kåre de beste reklamefotografiene og personlige arbeider fra 2010, skriver Gullsnitt i en pressemelding.
Arbeidet vurderes i sin helhet opp mot den kategorien det er meldt på. De ni kategoriene byråprisen, reklame, mote, portrett, musikk, produkt, mat/drikke, interiør/arkitekturog næringsliv/profil skal være arbeider gjort for kunde, men Gullsnitt har også to kategorier som ikke er oppdragsbasert; eget arbeid og nykommer.
- Vinnerene av Gullsnitt har tidligere hatt stort utbytte av den reklamen det gir å vinne; kåringen er et bevis på at du arbeider profesjonelt og skiller deg ut i mengden.
Konkurranseinfo/ innsending
Frist for innlevering: 30. januar 2011
Prisutdeling og fest: Månefisken (Oslo) fredag 18. mars 2011
Følg Gullsnitt på facebook